2009-09-01

Anitzsirk - Kriszti szülinapi ajándéka

Péterem nővérétől karácsonyra xszemes újságelőfizetést kaptam, erről itt a blogban is olvashattatok. Az áprilisi számok egyikében (The word of cross-stitching) találtam egy olyan képet, amiről rögtön barátosném jutott eszembe, hogy ő mennyire örülne neki. Így aztán a kb. nulla szabadidőm ellenére nekiálltam a nem kis képnek, hogy a július 10-én aktuális szülinapra kész legyen (a keretezés aztán későbbre tolódott, de ez végül is egy másik történet). Azért meg kell mondanom, vicces a szülinapi utazás közben az olasz autópályán a több órás dugóban eget (egy szín, kék) hímezni. ;o)

Íme az eredmény:



Krisztike nagyon örült neki, azóta már be is kereteztettem, és ott figyel az étkezőjük falán.

4 megjegyzés:

Dora írta...

Csodás ez a kép! Hihetetlen, hogy gyorsan meghimezted! :)

Dóra írta...

Bakker, ez nem kis munka! Gyorsan és szépen elkészítetted!

Moklin írta...

Köszönöm, valóban nem volt kicsi, de annyira jó volt, hogy tele volt színekkel. :o)

Sofie írta...

Nagyon helyes ez a kép, és élőben mégjobban kiadja a színeit :-)