2008-11-25

Megkezdett munkáim - amiket szeretnék azért hamarosan befejezni

Több hímző lánynál láttam, hogy feltették a blogjukba a 2009. évre vonatkozó hímzős terveiket.
Átgondoltam, hogy nekem mik vannak otthon megkezdve, mi az, amit nagyon szeretnék jövőre befejezni, vagy legalább elkezdeni :o) .
Itt a lista:


Ezeket még idén szeretném befejezni

1. Escher: Drawing hands - ez a párom nővérének lesz a karácsonyi ajándéka, sajnos nincs most nálam fázisfotó - ez itt az ilyen lesz változat, de már nem sok hiányzik belőle.






2. DMC Lickle Ted: Lickle bit snuggly - ezt a karácsonyi pihenőben tervezem befejezni, ebből is kb. a fele már kész van








3. Dimensions Gold collection minis: kínai váza (sajnos nem jut eszembe a neve, és a minta meg otthon van, így aztán képet sem találtam hozzá, de majd igyekszem pótolni). Ezt is a karácsonyi pihenés alatt tervezem befejezni.




Aztán innentől belevetem magam a 2009-es év terveibe:



1. Margaret Sherry Archie macis ágytakaró: Ez egy olyan ágytakaró lesz, aminek a rám eső felét (ami fizikailag "esik" rám) a Lassú RR-ben a lányok hímezték, hímzik nekem, én meg megígértem magamnak, hogy a másik oldalt meg elkészítem 12 mintával én. Archie maciból találtam 24 féle mintát, így ők kerültek/kerülnek a majdani ágytakaról. Még nem jöttem rá, hogy a gépemen elforgatott és lementett minta, hogy lesz itt újra keresztben. Nekem ez kínai. :(







2. Ha már Lassú RR, akkor mutatom, hogy a januárban induló 3. körben milyen mintát tervezek meghímeztetni a lányokkal - poháralátétek lesznek, és már meg is vettem a műanyag tokokat a Camponában.







3. Amúgy megkezdve van ám egy Margaret Sherry poháralátét sorozatom. Amiből az alábbiak már megvannak. A maradék négyet is szeretném jövőre befejezni. (nálunk nagyon sok pohár alátét lesz, hogy sok vendég jöhessen hozzánk. ;o) )





4. Megkezdve várja aztán - most már a 2009-es - karácsonyt még a Dimensions Celebrating Snowman fenyőfaszoknya is. Erről van egy utolsó fázisfotóm, ami 2005. 11. 06-án készült - na azóta nem vettem szegényeket kézbe, pedig tetszenek azóta is.

5. És még van a párom főnöke két kisklányának egy Country Companions magasságmérő megkezdve, azt is jó lenne jövőre befejezni, mert aztán kinövik a lányok. Erről sincs fázisfotóm, és sajna a konkrét minta képét se találtam a neten, de rakok fel egy CC minta montázst, hogy lássátok milyen stílusú lesz.




6-7-8. Ezekbe meg szeretném belevájni jövőre a tűmet, otthon várják készletben, hogy nekiálljak. A varázsló párját BneHeni készíti, az egérkékből (nekem a 6-os változat van meg) készít néhányat XDóra, az állatos ABC meg imádnivaló, a számolós párja is, de az még nincs meg készletben (azért igyekszem megszerezni).


Ezek a terveim. Egy kicsit infantilis - tudva azt, hogy nincs gyermekek még -, kicsit szedett-vedett, de az enyém. Majd meglátjuk jövő ilyenkor, hogy mi valósul meg belőle.

9 megjegyzés:

Kryx írta...

Tetszenek ezek a tervek, a poháralátétek meg nagyon is. Lehet én is hímzek olyat, ha majd vége az RR-nek. :)

Dora írta...

Hu, nem rosszak! Ez az utolsó melyik tervező munkája? Még sosem láttam... Xszemes egyébként?

Moklin írta...

Most már itthon vagyok, így ki tudtam túrni az ABC kitet. Dora ez a DMC ultimate collectionjának egy darabja és Michael Woodward és Christine Joplin jegyzik. Én e-bayen lőttem és olyan ára volt, amiért a fonalat se tudnám megvenni hozzá (még olcsón se). A varázslót is ott vettem amúgy, és az sem volt drága. Ja és xszemes.

Kicsiny Györgyi írta...

Nem semmi tervek!

Sok sikert hozzájuk. Az ABC-s nekem is tetszik.

Dóra írta...

Nekem tetszenek a tervek. Nem baj, ha infantilis. A poháralátétek gondolatát máris elirigyeltem. A dinnyés egérkét is ezer éve nézegetem, de hát lányom egy szál se:-DD

Mennyi RR-ben vagy benn?

A varázsló tutiiiiii!!

Moklin írta...

Köszönöm. Györgyi a te terveid is jó lenne ám látni a blogodban. ;)

RR-ben én most már csak a ún. Lassú RR-ben vagyok benn, ami már egy kialakult baráti társaság, csak mellékesen hímzünk is egymásnak. 12-en felváltva járunk egymáshoz (mi havonta, és mindig másnál), nagyjából úgy, mint a ti sárkánytalizni. ;) A varázslósba a tavalyi kiállításon szerettem bele (ott volt kivarrva), és addig nem nyugodtam, amíg nem tudtam az e-bayen felhajtani.

Hencsi - bneheni írta...

Húúú, Nóri, azért vannak ám terveid Neked is bőven :D:D:D
A kedvenceim az MS poháralátétek, nagyon profik!! A kínai vázád is szép lesz. A varázslót nem idénre tervezted még tavaly? :D:D:D Ezek a varázslók úgy tűnik, kevés varázserőt adnak nekünk a hímzésükhöz....

Timici írta...

szia, örülök, hogy Rád találtam.:o) Nagyon jók a 2009-es tervek, kedvencem Archie:o)? Én Bencének terveztem takarót csinálni belőle, de eleddig csak egy szem maci van kész, szégyen-gyalázat. Pedig Balázsnak ugye van macisa Tőletek és úgy illene, hogy a nagyobbiknak is legyen, no talán majd jövőre. Jó munkát a meglévő elkezdettekhez.puszi, Timi(fules7)

Sofie írta...

Jó ez a lista, nekem is kellene valami ilyesmit készíteni, de nem merném jövő év végén visszanézni :-)