2010-05-04

Áprlisi Lassú RR tali

Miután eldöntöttem, hogy most már tovább nem érdemes tologatnom a lányok meghívását (sajnos tavaly októberben már egyszer elmaradt nálunk a találkozó), mivel több ülésre alkalmas bútor egy darabig még biztos nem lesz a lakásban, a földön meg most is van hely, így a szavazást követően április 24-re tűztük ki a találkozó időpontját.

Kicsit gondban voltam olyan szempontból, hogy vajon mivel is készüljek a látogatásra. Ez a "kényszer" inkább csak abból adódik, hogy a csajok mindig annyi finom dologgal készülnek, nekem meg semmi ötletem sem volt még a találkozó előtt hét elején. Aztán beszéltem Krisztikével, és arra jutottam, hogy a répa a barátunk. Leginkább azért, mert az angolok annyira csípik répatorta - krémsajtos bevonattal - formájában, hogy nekem is ki kellett egy ilyen receptet próbálnom. Szóval a fő alapanyag megvolt, már csak azt kellett kitalálnom, hogy mit is készítsek belőle. Képzeljétek az NLC úgy gondolta, hogy a répa végülis tényleg nagyon jó alapanyag, és pont azon a héten hozott le 10 répás receptet. Ha valaki szeretné, lementettem, át tudom küldeni. ;o) A lényeg a felkínált receptek közül választottam ki: diós-kókuszos répagolyók, fűszeres répamuffin és még vadásztam hozzá egy sajtkrémes répatorta receptet, illetve P. készített egy narancsos-almás-gyömbéres-répás ivólevet.
Sajnos Tündérke reggel telefonált, hogy nem tud jönni, mert elkapta egy calici-vírus, de azért Györgyi, Macsi, Kriszti, TZsuzsi, Iancsa, Pergőke és Verus, Yola és Laci megérkezett (ugye nem hagytam ki senkit?!). Elüldögéltünk a földön, nézegettük a hímzéseket, kötéseket. Természetesen fotó nem készült, mert szerintem kb. senkinek sem jutott eszébe. :o)
Lányok, remélem, mindenki jól érezte magát, és nem ítéltétek meg túl távolinak az új lakást, így jöttök máskor is. :o)

1 megjegyzés:

Tündérke írta...

Nem tudom mi volt, de nagyon gyors lefolyású volt hálistennek.
Úgy sajnáltam, hogy ki kellett hagynom a talit, és majd valamikor nagyon szívesen megnézném a szép új otthonotokat, ha lehet :-)