2009-05-13

Megint a késésről

Úgy látszik, ezzel a bloggal kapcsolatosan nekem folyton magyarázkodnom kell...
Az úgy volt, hogy voltunk egy hetet pihenni, ami nagyon jól sikerült, ezzel kapcsolatosan úgyis megírom a bejegyzésem egyszer - hah, álmodom megint -, viszont mostanság nem tudok fényképes jelentést készíteni. Sajnos a nyaraláson a fényképezőgépünk bemondta az unalmast, így amíg meg nem javítják, vagy nem veszünk egy másikat, addig sajnos nincsen fotózgatás. :(

Szóban jelentek most.
Hát persze, hogy megint újba kezdtem. Mégpedig egy nagyon-nagyon titkosba, amit remélem nem sokára be is tudok fejezni. Ezt vittem magammal Franciaországba is, és sokat haladtam vele, bár meg kell jegyeznem, hogy jó nagy, de azért meglesz az a tervezett időre.

Ezen kívül tervezgetem a Lassú RR 3. hímzéseit is. MS astro cats mintákból szeretnék pohár alátétet (12 db-ot). Ehhez az anyagom megvan, most már csak időt kéne rászánni, és bejelölgetni, meg a saját részem kihímezni.

Terv még nővérem párja hugáék leendő babájának (jó kis birtokos szerkezet :) ) babaköszöntőt is készíteni.

Ja, meg hát az oldalt felsorolt vágyálmokat is teljesíteni kéne. A fenyőfaszoknya csak nagyon kis mértékben haladt ebben a hónapban. :( Igyekszem majd azt is elővenni megint.

Egyelőre ennyi belőlem, majd jövök még, most egy darabig képtelen sztorikkal.

2 megjegyzés:

Dóra írta...

Hát én egy utazásos beszámolót vártam, de pillanatnyilag megelégszem a magyrázkodó bejegyzéssel is:-DD

Moklin írta...

Az utazós beszámoló is készül, sőt lehet, hogy meg is írom ma. :o)