2009-03-26

Nem tudom, hogy feltűnt-e, de....

a bal oldali menüsor némileg bővült. Feltettem a terveimet, ezek egyelőre a félkész és az erre az évre álló mintákból állnak. Majd igyekszem fotóalbumot is készíteni, mert azért az mégiscsak úgy nyálcsorgatós.

Új tervént jelentek meg az eddigiekhez képest a Bent Creek Soapbox minták. Ebből szeretném elkészíteni idén mind a négy évszakosat. Amúgy tavaly az őszi változatot kapta Iancsa karácsonyra tőlem.

Ja és majd még szeretnék írni a keresztszemezés és a baráti társaság építés kérdésköréről is egy bejegyzést, csak győzzétek kivárni. :o)

5 megjegyzés:

Kryx írta...

Találtam neked egy Archie maci mintát, erre láttam, hogy már ki is van varrva a takaródon. :)

Moklin írta...

Hát igen, eddig egy plusz került a 24-hez számítva hozzám, egy pezsgőbontós. Azért köszi, hogy gondolsz rám.
Ja képzeld elvittem síelni a tőled kapott lekvárt, és teljesen odáig volt érte mindenki. Majd, elkérhetem a receptet? Köszi.

Sofie írta...

Én ilyen tervek listát tuti nem csinálok, mert csak elriaszt...:-)
Nagy dolog, ma megint elővettem a sasom, szinte lecsaptam rá és egész jól haladok (bár iszonyú sok kevert szín van benne) :-)
A tervezett bejegyzésekre már előre kíváncsi vagyok!

Kryx írta...

Küldök mailben receptet! :)

Moklin írta...

Köszi a receptet előre is.