2009-03-23

Heti jelentés - kicsit megkésve

Na akkor most érkezik egy 3 hetes jelentés, és még így sem lesz túl sok változás a dolgokban.

1. Csíkos sál
Ezt a síelés oda- és visszaútján készítettem. Most 9 világos csík van már benne, tegnap megszámoltam 15 db kell. Szóval féltávon túl vagyok vele



2. Archie maci - a 11.
Ez már az utolsó előtti maci. Nagyon megszenvedtem vele, mert sokkal nagyobb, mint a többi. Rengeteg színváltás volt benne, sok-sok egy-egy x-es megoldással. A napágy alatti zöld részen még a fűt is ki kellett volna kontúrozni, de a próba során nem tetszett a végeredmény, így visszabontottam. Már csak egy maci van hátra, elvileg ma már öltök is bele néhányat.


Tudom, hogy a hosszú időtáv ellenére sem haladtam sokat, de hát ez van. Munka, munka, munka....mire hazaérek, addigra néha annyira fáradt vagyok, hogy csak bambulok ki a fejemből, ráadásul ugye a háztartás nagy része is engem "boldogít". Azért most már igyekszem egy kicsit pihenni, meg hímezni is.

3 megjegyzés:

Delfike írta...

A macis nagyon aranyos lett így is kontúr nélkül. :)

Moklin írta...

Köszönöm, örülök, hogy már csak egy van hátra. Abba sajnos még mindig nem sikerült beleböknöm.

Sofie írta...

Márcsak egy maci van....milyen gyorsan telik az idő, hisz nemréág volt, amikor hozzákezdtél... A sál remélem márcsak a jövő télen lesz használatban, hisz jön a hétvégén a tavasz.... ugye?! :-)