2009-02-03

Heti jelentés 1.

Nem felejtettem ám el a hétvégén a félkészéket sem fotóz(tat)ni. Úgyhogy következik a heti jelentésem.


1. Focizós Archie - ez már a 9. a 12-ből



2. CC magasságmérő - egyben és a minták külön-külön (jó lenne idén ezt is befejezni)





3. "Merry Chirstmas" fenyőfaszoknya (ezt is jó lenne idén befejezni - álmodik a nyomor)


4. Lickle bit snuggly - avagy a beteg maci bögrével visszavág


5. Dinasty bottle



Ez a bejegyzés most tartalmazza a félkész és régen nem folytatott hímzéseket is, így legalább inspirál a folytatásra.

10 megjegyzés:

Dora írta...

Még mindig jobban állsz a faszoknyával, mint én :-D

Timici írta...

ez a faszoknya nekem is nagy kedvencem, a Tiedet még élőben is volt szerencsém látni:o)
a többi is nagyon szuper, bármelyiket elfogadnám;o)
hajrá!

Tündérke írta...

Szép tervek :-)
A magasságmérő saját részre készül vagy ajándék lesz?

Moklin írta...

A faszoknya az örök szerelem, egyszer csak kész lesz. A bajom vele annyi, hogy 3 szállal kell hímezni, mert 11-es az anyag, azt meg nem annyira szeressem :o(

A magasságmérő Péter főnökének lányai lesz, de ha így halad a dolog, akkor a 150 cm felett még hímezhettek hozzá. (mondjuk 180 cm-ig). :oS

Moklin írta...

Dóra és a tied hogy áll? Nem is emlékszem, hogy mutattad volna.....:o)

Dora írta...

Hát talán mutattam a blogomon is, de nagyon régen lehetett :-D
Ja, ja, igen megtaláltam. Talán csak 1 héten böktem bele, és szokás szerint mást is böktem azon a héten :-D 2007 karácsonyára akartam megcsinálni :-DDDDD
Itt van: Faszoknyám

Én is azért nem szerettem meg, mert 3 szálas :( A házikós RR utolsó darabján is azért ülök már több mint 2 hónapja szégyenszemre, mert 3 szállal kell himezni, és nem megy :(

Moklin írta...

Hú Dóra a tied is nagyon tetszik.
Csináljuk meg SAL-ban idén karácsonyra. Mit szólsz? Hátha egymást tudjuk motiválni. :o)

Dora írta...

Hát valamit tényleg csinálhatnák! Bár te határozott előnyben vagy, mármint a hatralévő részt tekintve :-D De mondjuk csinálhatnák valami olyat, hogy mondjuk minden hónapban valamit bele kell böknünk, és meg is kell mutatnunk.
Mert szerintem én azért sem vettem elő tavaly már egyáltalán, mert elve nem vonzott a 3 szálasdi...

Moklin írta...

Dóra mi lenne, ha minden hónap első mutogatásánál "kéne" megmutatni a havi haladást? Ez legalább egy kicsit motiváló, ugyanakkor nem túl feszélyező?
Na? Hátha idén mindkettőnk fája alatt már hímzett "szoknya" lesz. :o)

Dora írta...

Okés, próbáljuk meg! De jó is lenne, ha tényleg idén meglenne. Pedig 2007-ben számolgattam, hogy 1 figura 1 hét, úgyhogy max 2 hónap és kész lesz :-DDD azt egy fenét.