2009-11-23

Sun Ray Shawl



Nem csatoltam még képet az Ercsu féle uruguayi gyapjúból készült kendőmről, pedig nagyon büszke vagyok rá. Ugyanis ő az első kendőm, és hát az utóbbi nagyon mozgalmas és nehéz időszakban készült, így ez volt az egyetlen dolog néha, ami egy-egy orvosi rendelőben vagy váróban kikapcsolt. Belekötöttem az összes gondolatomat, így majd ha később előveszem, akkor is eszembe jutnak dolgok....lehet, hogy ezért is nem írok mostanság semmit le - "lekézimunkázom".

Amúgy a kendőt nem az eredeti nagyságában készítettem el, meg vékony tűvel is készült, így sokkal kisebb, mint mondjuk Dóri-é, de én sálként hordom, előreforgatva a sarkát, és nekem így kényelmes.

Akkora sikere volt a családban, hogy már rögtön rendelést is kaptam, csak az fekete lesz. :(



A vállalt határidőt (múlt hét) pedig azért nem tudtam tartani, mert Sofie-nál volt a vasárnap a soros Lassú RR talink. Nagyon jól sikerült, és azt még el kell mondanom -remélem, nem titok -, hogy a házigazda ma 30 éves. Sok boldog születésnapot kívánok neki itt is.

4 megjegyzés:

Bernadette írta...

Jól meg is tapiztam :-). Nagyon szép

Moklin írta...

Köszi, a home videoid nagyon tetszenek.
Egyszer megtanulom a szabályos kezdést, eldöntöttem. ;)

Sofie írta...

Köszönöm szépen Nóri! :-)

Timici írta...

nagyon szép lett a kendőd!!!