2007-04-06

Vietnam-Kambodzsa - 2007.

Kezdjük az elején, na de hol is van az eleje? Talán azt lenne érdemes megemlíteni, hogy Vietnamról még egyszer régen Ancsától (az NLC topicon írt) hallottam. Azt mondta, hogy a természet legszebb zöld színei ott vannak - ezt különben teljes mértékben alá tudom támasztani, azóta személyes tapasztalat alapján is. Szóval innentől már motoszkált a fejemben, hogy na akkor egyszer uccu neki, irány Dél-Kelet Ázsia és azon belül is Vietnam. Na jó, persze ez nem megy ilyen könnyen.
Nem is ment, mert ugye pénz kell hozzá, valamilyen szervezés - olyan messzire nem mertem volna egyedül elindulni, de most már talán igen, és idő. Pénz nem volt, szervezést lett volna - Baraka, és éppen időt meg ilyesmire bármikor kerít az ember. Szóval az ominózus részletkérdés miatt - miből is mennénk oda - bizonytalan időre eltolódott a dolog. Egészen 2006. június 5-ig éltem szokásos dolgos napjaimat, és tervezgettem a nyaralást, ami egy balti-körútat takart - erről amúgy nem tettem le, egyszer úgyis eljutok oda is.
2006. június 5-én este nővérem barátja átjött hozzánk borozni, és mivel épp ráértem, gondoltam megnézem a neten a luxorszámokat, mivel TV hiányába viszonylag ritkán látom a sorsolást - amúgy most már tudom, hogy van netes közvetítés is, de azóta sem nézem. Szépen ellenőrizgettem a számokat, amikor is keret találatom lett. Annak, aki nem ismerné a játékot elmondom, hogy a dolog lényege annyi, hogy 20 számot kell bejelölni 1-75 között, amit a feladáskor a gép, valamilyen logika szerint 5*5 négyzet alakban helyez el, a 20 szám kiegészül 5 db skarabeusz jellel, amiket - minden oszlopba egyet - szintén véletlenszerűen kap a játékos. A bogarak eleve nyert számokat jelentenek. A most már 20 számból és 5 bogárból álló játékháló két részből áll a szélén minden irányból 1 egységnyi magas keret húzodik, középen pedig egy 3*3 -as kisebb négyzet, ún. kép. A játék azért szimpatikus nekem, mert addig húzzák a számokat, amíg valakinek telitalátos szelvénye. Ez már eleve jó dolog, legalább a tudat megvan, hogy valaki minden szombaton este sokkal boldogabban fekszik le.
Na de visszatérve az én esetemre, borozgatás közben realizáltam, hogy a keretemben már nincs olyan szám, amit nem karikáztam be. Juhéj, gondoltam, van egy "nagyobb" összegem, mert kép találatom sokszor szokott lenni, de az kb. 300-2500 Ft között fizet, míg a kerettel, akár ennek 10-20-szorosát is lehet nyerni. Ettől én már nagyon boldog voltam. Azt viszont nem említettem az előbb, hogy minden kép és keret találatból az elsőt, tehát akinek először lesz meg fullra a képe, vagy a kerete, azt kiemelten díjazzák. Ez ha egyedül van, akkor milliós nagyságrendű dolog, ha többen vannak ilyenek, akkor oszlik az összeg. Peti említette, hogy nézzem meg, nem az enyém-e az első. Hát veszteni valónk nem volt, ellenőriztünk. És...
De, mi voltunk az elsők........

Nincsenek megjegyzések: